דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרשת השבוע וילך 

מאת    [ 06/10/2008 ]

מילים במאמר: 2069   [ נצפה 3292 פעמים ]

פרשת השבוע וילך

"הסימן היחיד לדעת מושלמת הוא הכושר ללמדה". זאת כל אדם ואדם צריך לדעת כך שאם הוא לא ידע את זה הוא נפגע שנאמר: "החיים והמוות ביד הלשון". טבעו של האדם לעשות מה שהוא עושה שנאמר: "הדשא אצל השכן ירוק יותר". על זה נאמר: "כל מי שהולך בדרך ואומר מה נאה אילן זה ומה נאה ניר זה מתחייב בנפשו". כל בני האדם ממשכים להתחייב בנפשם וקיבלו את מודעות: "המרות", דהיינו, בני אדם אוהבים שיאמרו להם מה לעשות ולא רוצים לעשות מה שהם יכולים לעשות וממשכים ואומרים: "יהי רצון מלפניך יי אלוהינו ואלוהי אבותינו שנהיה לראש ולא לזנב". שעל זה נאמר: "בן אמר לעשה מרחק ת"ק פרסה" (אנשי אמונה אבדו). במצב הזה קמה מודעות שקוראים לה: "העולם הזה" שיש בה כבשים ורועים שהרועים יושבים במקלטים שנאמר: "ישכון לבטח". הכבשים מחפשים את מחייתם שלאחר מכן הרועים משתמשים בחלב לעשות גבינות, בצמר לעשות כריות וחותכים בבשר החי להשלים את התענוגות שעל זה ישנה מצוות: "צער בעלי חיים". הרועים לא מקיימים את המצווה הזו ולוקחים את הגוף של בני האדם שיש בו חיים (נשמה שנקראת הקדוש ברוך הוא) שנקראים: "בעלי חיים" ומשארים אותם בצער כדי שהרועים "ישכנו לבטח" ולאחר מכן אומרים: "חטאנו לפניך רחם עלינו". למי הם פונים? לקדוש ברוך הוא שנמצא בצער על ידי האומרים. אלו הדברים שהסביר משה רבנו ואהרון לפרעה (הרועים) כדי שישחרר את בני ישראל (בעלי חיים) ותשובת פרעה הייתה כמו שעונים כל הרועים (הערב רב) בימי הסליחות: לך אתה ואחיך תסבלו את סבלכם ותן לנו להמשיך את המשחק: "רועים וכבשים". זה הוא המשחק שצריך לו מחשבה גדולה שכול הרועים משחקים בו שנקרא: "שח מט".

"וילך משה וידבר את-כל הדברים האלה אל-כל-ישראל". לפני שהרועים יתחילו לחפש סיבות על מה שהם עושים לכבשים באומרם: "אנחנו ממשכים בדרכם של חכמנו זיכרונם לברכה, אנחנו מלמדים לפי המקורות, אנחנו סה"כ נותנים מידע וכל אחד לפי יכולתו יהפוך את זה לידע וכו'. שנאמר: "אלף סיבות ולא תירוץ אחד". כך הם הורסים את התורה ועושים אותה ללעג (עגל – לעג -גועל) בעיני הגויים! השאלה היא: את מי אנחנו יכולים להאשים - את הרועים או את הגויים? השאלה לרועים שהם נתנו תארים לעצמם כמו אדי אמין דדה ולא מוכנים לעמוד במבחן המציאות היא: התורה מתחילה באומרה: "בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ". הפרשה מתחילה: "וילך משה"...על כן: מי אמר בראשית ברא?...ומי אמר וילך משה?... כאשר הפרשה ממשיכה ואומרת: "ויאמר אליהם: בן מאה ועשרים שנה אנכי היום, לא-אוכל עוד לצאת ולבוא, ויהוה אמר אלי: לא תעבור את-הירדן הזה".

רועים שלא מקיימים את המצווה צער בעלי חיים – ורועים שממשיכים לענות את נפשותיהם של העם הזה. תסתכלו, תראו, תלמדו, תדעו, תתייעצו כולכם יחד בכל מה שחכמנו זיכרונם לברכה אמרו, רבי יהודה אשלג אמר, הרב"ש אמר, רשב"י אמר, האר"י אמר וכל הצדיקים ותענו על השאלה: "מי זה שמאזין לשיחה ואומר: ויאמר אליהם"?...תפנו לאליהו הנביא, תתחברו למדיטציה ע"ב שמות, תתפללו ותתחננו, תבקשו שיבואו וידברו איתכם בחלום, תעלו לקברות הצדיקים, תשחטו את כל העופות, תפנו למדע המודרני ותבקשו עזרה, תפנו לפילוסופים, לפסיכולוגים, לפסיכיאטריה...כך שאם אתם לא יכולים לענות על השאלה הזו תהיו מספיק אמתיים עם עצמכם ותשחררו את עצמכם ואת העם הזה מסבל היקום שנאמר: " בן מאה ועשרים שנה אנכי היום, לא-אוכל עוד לצאת ולבוא, ויהוה אמר אלי: לא תעבור את-הירדן הזה".

"חשוב כמו בן אדם חכם, דבר כמו בן אדם פשוט". את זה טען אריסטו 400 שנה לפני שיצאנו לגלות. ומה אומרים התנאים אחרי שיצאנו לגלות: "אל תתאווה לשולחן של מלכים כי שולחנך גדול משלהם". מה אתם עושים דת, מדע וקבלה? מעצמים, מעצמים, מעצמים,,,שנאמר: "הקדוש ברוך הוא נמצא מעוצמתו ולא קיים ממהותו". ואתם לוקחים את הצדיקים שלנו ועושים אותם פסלים ומלבישים אותם במלבושים ומשתחווים להם ואומרים לכולם: "אנחנו משתחווים תשתחוו גם אתם". הרי נאמר לכם רועים (ערב רב) ואתם צריכים לדעת מה אומר הכתוב לפני שתתחילו לאמור את הכתוב שנאמר: "כך היא דרכה של התורה, פת במלח תאכל, ומים במשורה תשתה, ועל הארץ תישן, וחיי צער תחיה, ובתורה אתה עמל. ואם אתה עושה כך, אשריך וטוב לך. אשריך בעולם הזה, וטוב לך לעולם הבא". ואתם שלא יכולים לעמוד בדברי תורה כדי לקבל תורה וללמד את העם, התחלתם לבגוד ביהוה אלוהיכם שאותיות "בגד" בצופן א"ת ב"ש - "שקר". והפכתם את התורה: "מתורת אמת נתן ליעקב לתורת שקר שנתנו הערב רב". כדי להחזיק את השקר חייבים להמשיך לשקר עד שנוצר מצב שהתחלתם להאמין בשקר שזה נקרא – חור השחור. 

"האמיץ מכונה פזיז בפני הפחדן". כך היה לפני 2400 שנה בתקופתו של אריסטו וכך זה היום. השאלה היא: האם עברו 2400 שנה?!...ויקרא משה ליהושע ויאמר אליו לעיני כל-ישראל: חזק ואמץ, כי אתה תבוא את-העם הזה אל-הארץ אשר נשבע יהוה לאבתם לתת להם, ואתה תנחילנה אותם". (וילך פסוק ז'). משה לא ביקש מיהושע – משה ציווה את יהושע שנאמר: "ואתה תנחילנה אותם". יהושע ראה, ראה וראה את הכתוב וידע שמשה אמר לו מתוך הכתוב: "ואתה ה' נתן חיל ואתם" שנאמר: "ויהוה הוא ההולך לפניך, הוא יהיה עימך, לא ירפך ולא יעזבך, לא תירא ולא תחת" (וילך פסוק ח'). כך שאם אתם הרועים דת, מדע וקבלה עדיין אין לכם את התשובה על השאלה: "מי זה שמאזין לשיחה ואומר: ויאמר אליהם"?...זה לא בושה לסגור את העסק ולקחת את מיליוני הדולרים שעשיתם מן התורה ולא הקשבתם לתנאים שאמרו לכם: "לא לעשות את התורה קרדום לחפר בה"! אתם יודעים מדוע התנאים אמרו את המשפט הזה לאחר חורבן הבית? רק כדי שנוכל שוב לבנות את בית המקדש שנאמר: "כל עבודה בשכר משחיתה את הנשמה". שנאמר: "הכל לשם שמים".

על כן אפשר לכפר היום על כל עוונותיכם וכל עוונותיכם יהיו זכויותיכם שעל כן נגמרת שנת השמיטה שהיא שנת הגאולה וכמו שכתוב בגמרה: "מוותרים לכל החייבים בכסף ומוחלים וסולחים להם". כך גם בעולמות העליונים שכסף נקרא דינים מוחלים וסולחים. ולא על ידי תפילות, מכיוון, שהתפילות האלו נהיו תפלות מחורבן בית המקדש ועד היום הזה אלא על ידי מעשים. כך שתעמדו מול העם הזה ותאמרו להם כמה התורה היא קשה שנאמר: "בן מאה ועשרים שנה אנכי היום, לא-אוכל עוד לצאת ולבוא". ואם ישאלו אתכם העם מדוע אתם אומרים:  "לא-אוכל עוד לצאת ולבוא" אתם יכולים להאשים את אבותינו זיכרונם לברכה ואת הצדיקים מכיוון שהם אמרו: "עוונותיכם יהפכו להיות זכויותיכם בזמן תשובה". על זה נאמר: "אל רחום וחנון ארך אפיים ורב חסד".

מי שיכול לצאת ולבוא הוא – אל. אברהם אבינו שהוא מחייה המתים שעבר בהצלחה את כל 10 הניסיונות שהקב"ה הציב בפניו ונהייה הקדוש ברוך הוא ועבר לחמישה מילים שכתובות בתורת משה רבנו שנאמר: "ויכלו השמים והארץ וכל צבאם" (בראשית ב' פסוק א'). צבאם הם אותיות: צבא – ם, שהם: צבא – יהוה. צבא הם נוטריקון: "צא – בא", הטוב והרע, זכר ונקבה, שמש וירח, השמים והארץ, עני ועשיר, טיפש וחכם, רשע וצדיק. שנאמר: "והייתם שניכם לבשר אחד". ומי שעשה אותם לאחד: "ישראל – לי ראש". הוא יכול לצאת לעולם הבא ולבוא לעולם הזה – חיי נצח. 

כך שאם אתם הרועים לא תרצו לשבת בשולחן לשם שמים ותמשיכו להתכחש לכתובים שאני אומר לכם היום: "ויהוה אמר אלי: לא תעבור את-הירדן הזה". הירדן הזה קשה לעבור אותו, זו היא החרב המתהפכת שמונחת לרשעים, לערב רב, לדיינים, לשופטים, לרופאים ומי ששם מכשול לעיוור. כך שרק אם הם יבקשו תשובה הם יצליחו לעבור את החרב המתהפכת. ואם לא? הכתובים יתקיימו בכם שנאמר: "ועשה יהוה להם כאשר עשה לסיחון (שבדיבור שלהם מרמים ומשקרים – בלעם) ולעוג (אנשי עגל הזהב) מלאכי האמורי (האומרים יהו אמר) ולארצם (לתורתם), אשר השמיד אותם" (וילך פסוק ד').

"ויהוה אמר אלי: לא תעבור את-הירדן הזה". כל אדם ואדם ישאל את עצמו בעשרה ימי הסליחות שקיימים היום עד ליום החסדים: "יום כיפור" והתחלת השנה החדשה: "בראשית". מדוע יהוה אלוהי אמר לי את המשפט הזה?...

האם אני שייך לקבוצה שהכתוב אומר עליה: "כי ידעתי אחרי מותי כי-השחת תשחתון וסרתם מן-הדרך אשר ציוותי אתכם, וקראת את הרעה באחרית הימים, כי-תעשו את-הרע בעיני יהוה להכעיסו במעשה ידכם"?... (דברים לא, פסוק מט).

הכתוב מראה שמות: משה, יהושע, אהרון, לווים, כוהנים, יהוה , אלהים...השאלה הנשאלת היא: "מי אלה השמות האלו והיכן הם נמצאים – ומי אנחנו שנוכל לענות על השאלות האלו"?...כך לימדו אותנו חכמי הדור לחשוב והפנו את המבטים שלנו לשמים, מעבר לים לתקווה...כאשר הכתובים אומרים אחרת: "לא בשמים הוא לאמור: מי יעלה-לנו השמימה ויקחה לנו וישמענו אותה ונעשנה? ולא-מעבר הים הוא לאמור: מי-יעבר-לנו אל-עבר הים ויקח לנו וישמענו אותה ונעשנה? כי-קרוב אליך הדבר מאוד בפיך ובלבבך לעשותו" (דברים ל' פסוקים י"ב –י"ד).

תסתכלו עמוק בתוך עצמכם ותראו את הייאוש, תשמעו את פרופסור מריוט מדען מכון "אבל" שטוען: "אני מקנה באנשים המדוכאים שנמצאים למטה מכיוון שהם יודעים מדוע – אני לא". תשמעו את הכת הדתית שצועקים משיח, משיח , משיח ואומרים: "יהי רצון מלפניך יהוה אלוהינו ואלוהי אבותינו , שתבנה בית במקדש במהרה בימנו , ותן חלקנו בתורתך, לעשות חוקי רצונך, ולעבדך בלבב שלם". תסתכלו על הכתות שאומרות שהם מלמדות קבלה שגם הם טוענים שיבוא המשיח ויאמר לנו מה עלינו לעשות והם מחזקות את ספר הזוהר והם לא מקיימים את הכתוב שנאמר: "ובוזי יקלו, היינו מי שאינו יודע לכבד את אדונו, ולא נתכוון באמן". תעיינו באמרות המדע שטוענים: "מתי יקום עוד אדם כאיינשטיין ויפתור את הבעיה שקיימת ביקום שנאמר: "יש בעיה – אין בעיה". וכאשר אנחנו רואים את ראשי העם ואת חכמי הדור דת, מדע וקבלה שהם: "לא שמלמדים אותנו – אלא מרמים אותנו ומשקרים לנו". על זה נאמר: "אם היו מרשים לנו לראות מה שקורה מסביבנו היינו אומרים: "טוב שלא נבראנו משנבראנו".

"ויהוה אמר אלי: לא תעבור את-הירדן הזה". השאלה שצריכה להישאל: "מי עבר את הירדן הזה לארץ המובטחת לאבותינו אברהם, יצחק ויעקב שנקראת: "ארץ ישראל" שאנחנו נלמד ממנו שגם אנחנו נעבור את הירדן"? ויצו את יהושע בן נון ויאמר: חזק ואמץ, כי אתה תביא את-בני ישראל אל-הארץ אשר נשבעתי להם, ואנכי אהיה עימך" (וילך לא פסוק כג).

על שלושה דברים התורה ציוותה אותנו לספר לעם ישראל שהתורה עזרה להם והם: "יורדי הים שניצלו, מי שקם ממיטת החולי ומי שיצא מבית האסורים". אלו שלושת הדברים שחוויתי במשך 40 חודש שההשגחה הפרטית של היקום שלחה אותי ללמוד ולימדה אותי את כל התורה הזו וכל מה שכתוב בספרי: "מלחמת הרוח בחומר" עומד מול השירה הזו שנאמר: "ויכתב משה את- השירה הזאת ביום ההוא וילמדה את-בני ישראל" (וילך כב).

 ויכתב... כאשר אני כותב את הדברים האלו אני צריך לעמוד מאחורי הדברים האלו כך שאם אני לא יכול לעמוד מאחורי הכתובים בעיני רוחי: "ככלב המשתין בקיר" שנאמר: "ופני הדור כפני הכלב". כך שמי שיודע שלפני שהוא כותב דברי תורה שכל מילה בתורה או אות בתורה שמשנים אותה גורם בגוף האדם נזק כגודל הנזק שנגרם בניסוי של המדע בז'נבה. "אין לאמור בדברי תורה טעינו – ואין לאמור בדברי תורה הוא אמר". כל אדם צריך לדעת שיהוה אחד ושמו אחד – וכל אדם לפני שיכתוב צריך לברוא את המילה ויכתב. מי שברא את המילה: "ויכתב" – הוא בורא עולם. שנאמר: "ויכתב משה"...דהיינו, קודם צריך להיות משה ולאחר מכן ויכתב...זאת מודעות – המשיח – משה חי.

לא צריך לצום ביום כיפור, לא צריך להתפלל ביום כיפור, לא צריך לשחוט תרנגולות לפני כיפור ואפשר לבטל את הכתוב בתורה שנאמר: "ובעשור לחודש ועינתם את נפשותיכם למען תכפרו על עוונותיכם". רק אם תקיימו את הכתובים שאתם מדקלמים כבר 2000 באמרכם: "יהוה ענה עני העומד לפניך. כדל שואל  מבקש סליחתך. תכין לבם תקשיב אוזניך. נסה עלינו אור פניך יהוה". אין עוני אלא ענוי. כך שאם אתם רוצים להמשיך להתענות וללכת אחרי עובדי האללים שהם נמצאים בחור השחור תמשיכו לאמור: "יהוה ספרי מתים וחיים לפניך פתוחים. בחסדי אבות ראשונים אנחנו בטוחים. תכון תפילתנו כריח נחוחים. יהוה פעלך בקרב שנים חייהו יהוה".

תסתכלו מה עובר עליכם – ותסתכלו מה עובר על העולם. הכסף נפל בכל העולם לפני יום כיפור שזה בעולמות התחתונים. כך נפלו הדינים (הכסף) בעולמות העליונים. כך שאין דבר שקורה למטה שלא מקבל אישור מלמעלה. כך שזה מעמיד אתכם מול הכתובים של יום כיפור שאתם מבקשים באמרכם: "כי חסד ואמת יקדמו פניך. נא אל תבישנו. נא אל תשיבנו. ריקם מלפניך. סלח לנו. ושלח לנו ישועה ורחמים ממעונך"...

לא מבייש אתכם, לא משיב פניכם ריקם, סולח ומוחל לכל העולם ומראה לכם ספר: "מלחמת הרוח בחומר" שעומד בכל הכתובים של תורת משה רבנו שבורא את אלהים ואת יהוה שנאמר: "וקדושים תהיו כי קדוש - אני יהוה אלוהיכם" בסוד המשפט: "ואהבת לרעך כמוך – אני יהוה הוא האלהים". כך שהשאלה שאני שואל היום את כל העולם שראשיהם דת, מדע וקבלה והעם שמובל לפי תורתם: "אם אתם מביישים את יהוה אלוהיכם – האם אתם רוצים שיהוה אלוהיכם לא יבייש אתכם"?... 

הכל בידיים שלכם דת, קבלה ועם ישראל  לקיים את הכתובים בספר הזוהר ולהחיות את כל הצדיקים ואת עצמכם ולהתחבר לחיי נצח שנאמר בפרשת השבוע "וילך" בספר הזוהר פסוק מ"ט: "עתידים ישראל לאמור שירה שלמה, שירה הכוללת כל שאר השירים, ז"ש, ואמרתם ביום ההוא הודו לה' קראו בשמו הודיעו בעמים עלילותיו. בעת ההיא כתוב, והיה ה' למלך על כל הארץ ביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד. וכתוב אז ימלא שחוק פינו ולשוננו רינה, אז יאמרו בגוים הגדיל ה' לעשות עם אלה".    

 "תסתכלו מי כותב – תדעו מה כתוב תהיו אל".

"כדי שאדם יוכל לרוץ – חייב קודם לדעת ללכת".

"דורשי שלום מקבלים שלום – ודורשי מלחמה יקבלו מלחמה".

"אין אדם שיכול לנצח אדם שניצח טיפש".

"התורה נכתבה בפשט כדי להראות לנו את הטיפשות שלנו השאלה היא: להישאר בתורה או לדעת את התורה".                     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב